tirsdag 17. februar 2009

En skikkelig folkelig fyr

Vi er enkle folk i Feit & Folkelig. Det er noe vi deler med Hans i tysk TV (klikk på bildet for å se video):



Seriøst, det er vel noe slikt alle drømmer om å gjøre. Det er bare så synd at ingen tør...bortsett fra Hans Bloomberg. Det aller feteste er at han i følge Daily Mail skal ha sagt:

- Den virkelige skandalen er at hun slo meg - ikke at jeg tok på puppene hennes.

Umiddelbar plass på adelskalenderen for folkelighet.

Takk til VG for tipset.

5 kommentarer:

  1. Jeg er rett nok feit, men hvis "folkelig" skal være synonymt med "idiot" vil jeg ikke være med. :-D

    SvarSlett
  2. Jeg er definitivt ikke feit, og hvis 'folkelig' i tillegg _ikke_ kan være synonymt med 'idiot', så vil(eller kan) ikke JEG være med.

    Det øyeblikk vi går inn og bastant definerer hva disse to størrelsene skal eller ikke skal være, så fører det, som du ser, til splittelse.

    Selv om jeg jo ikke er feit, så er det jo ikke slik at jeg ikke kan føle meg hjemme her. Jeg mener...jeg er ikke nødvendigvis enig i alt som står i partiprogrammet til Arbeiderpartiet, men jeg har stort sett stemt på det likevel.

    Det er ikke sikkert at jeg ville vært enig i at du er feit heller.
    Kanskje begynner 'feit' for meg på 200 kilo?

    Jeg føler nå at det bare er en hårsbredd som forener oss. La oss fokusere på denne hårsbredden, og ikke dele oss opp i fraksjoner.

    SvarSlett
  3. Joda - feit og folkelig er stort sett synonymt med idioti. Se gjerne et av mange bevis:
    http://tynnogtrendy.blogspot.com/2009/02/bevisfrsel.html

    SvarSlett
  4. Flott gjort av Hans.

    SvarSlett
  5. burde man egentlig ha en adelskalender for folkelighet? vil ikke en elitisering av ekstremtilfellene avfolkeliggjøre de tittulerte?
    Hæ?
    Svar, din bleikfeite paternalist!

    SvarSlett